2016. november 17., csütörtök

Megmaradottak és egyéb nyalánkságok ;)

Sziasztok!

A Megmaradottak 2. részével már kész vagyok, már csak a felgépelés van hátra, szóval az hamarosan érkezik, viszont nem csak ezért született meg ez a bejegyzés.


Kaycee-vel lesz egy kis "meglepetésünk" a számotokra, megmutatjuk, hogy hogy készülnek a fordítások nálunk. ;)



Emellett azt szeretném tőletek kérdezni, hogy a Megmaradottak mellett, melyik történetet olvasnátok szívesebben? Az Összetört ígéreteket, vagy az Egy levéllel közelebb hozzád című történetet? A választás a tiétek. 

Bővebb leírást a két történetről ITT olvashattok. Ez egy korábbi bejegyzésem a másik blogomon.

Mára ennyi lettem volna, hamarosan jelentkezek. :)

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nem könnyű a választás, mindkettő érdekesnek tűnik és ugyan annyira kíváncsi vagyok rájuk. Először talán a levelezős fogott meg. A Broken Promises is nagyon érdekel, az nagy vállalkozás lesz, mert ahogy láttam eddig 69 fejezet van kész és még nincs befejezve. Szóval ha végül azt kezded legalább biztosan el leszünk látva egy ideig. :) Szóval nálam ebben a sorrendben állnak előbb a levelek aztán az összetört ígéretek. :)
    A Megmaradottak folytatást meg nagyon várom már. :)

    VálaszTörlés
  2. Csodállak benne csajok! Mindegyik tortenet amit forditotok nagyszeru! :) a Kanari 4. resze is izgalmas volt! A Megmaradottakat nagyon varom! Meg a Kanari folytatását :) viszont az uj bejegyzesben olvastam hogy lehet 2 tortenet kozul valasztani:) Egyertelmuen az Összetőrt ígéretek nalam a nyero! Elolvastam a tartalmat es nagyon jo!
    Üdv: L. :)

    VálaszTörlés